ساعت کار ادارات | تغییر ساعت کار ادارات

تغییر ساعت کار ادارات این شهر تا ۴ مهر | این شرایط شامل کدام ادارات می شود؟

تغییر ساعت کار ادارات از امروز یک مهر استارت خورده است. در ادامه مطلب جزئیات تغییر ساعت کار ادارات را آورده ایم با هم بخوانیم.
1403/07/01 07:33
کد خبر: 3198
تغییر ساعت کار ادارات این شهر تا ۴ مهر | این شرایط شامل کدام ادارات می شود؟

تغییر ساعت کار ادارات قرار بود از نیمه دوم شهریور آغاز شود. تغییر ساعت کار ادارات از امروز یک مهر استارت خورده است. تغییر ساعت کار ادارات برخی ادارات تا  4 مهر برقرار است. تغییر ساعت کار ادارات به خاطر آغاز سال تحصیلی انجام شده است.

پیشنهاد: تغییر ساعت کاری ادارات از اول مهر | جزئیات تازه از ساعت کاری جدید ادارات

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل از تغییر ساعت آغاز و پایان کار ادارات شهر اردبیل به غیر از مراکز امدادی، خدمات‌رسان و بانک‌ها از یک تا ۴ مهر برای مدیریت ترافیک و رفع دغدغه‌های خانواده‌ها در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

کاظم دبیر عصر دیروز با اشاره به مصوبه هیأت وزیران، اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و با موافقت استاندار اردبیل، برای مدیریت ترافیک و رفع دغدغه‌های خانواده‌ها ساعت آغاز به‌کار ادارات شهر اردبیل به غیر از مراکز امدادی، خدمات‌رسان و بانک‌ها از یکشنبه یک مهر تا چهارشنبه ۴ مهر، ۸:۳۰ صبح خواهد بود.

وی با بیان اینکه ساعت پایان کار ادارات نیز ۱۴:۴۵ تعیین شده است که کمبود میزان کار کارمندان از طریق دورکاری جبران خواهد شد، افزود: همچنین دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ریزی لازم را برای عدم تداخل در خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار خود داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل تصریح کرد: این تصمیم برای ادارات شهر اردبیل بوده و شامل سایر شهرستان‌های استان نمی‌شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://faalchi.com/d/27zpg3

پربیننده ترین




اخبار داغ