ریچر بازیگر / آلن ریچسون بازیگر

تجربه تلخ و دیوانه کننده بازیگر تنومند ریچر از آزار جنسی و خودکشی

آلن ریچسون بازیگر بلند قد و تنومند 41 ساله که برای بازی در سریال ریچر مورد توجه قرار گرفته است از تجربه هولناک خودکشی و آزار جنسی خود گفت.
1403/07/28 14:09
کد خبر: 6160
تجربه تلخ و دیوانه کننده بازیگر تنومند ریچر از آزار جنسی و خودکشی

اتفاقات هولناک ریچسون بازیگر سریال ریچر را به خودکشی کشاند

در یک مصاحبه با «هالیوود ریپورتر»، آلن ریچسون، بازیگر سریال «ریچر»، جزئیاتی از مشکلات روانی و اقدام به خودکشی در سال 2019 و تجربه آزار جنسی خود را افشا کرد.

 

او که 41 سال دارد، اظهار کرد که توسط یک «عکاس بسیار معروف» آزاردیده و همسر و فرزندانش او را نجات داده‌اند.

ریچسون افزود:«این صنعت قانونمند نیست و همه می‌دانند که اگر نقشی به دست بیاورید، اساساً شما را به یک عکاس می‌دهند تا قاچاق شوید. من را به اتاق هتلی فرستادند تا برهنه شوم با این وعده که اگر آن عکس‌ها را بگیرند، آن مرد کمپین بسیار پرمنفعتی برای یک مجله و یک خط تولید لباس پیشنهاد می‌کند. این مرد به من آزار جنسی رساند.»

او افزود که این تجربه باعث ابتلا به اختلال دوقطبی و اختلال استرس پس از طلاق شده و مدلینگ را رها کرده است. او پس از این اتفاق با ایجنت خود تماس گرفت و اعتراض کرد:«می‌دانستی این اتفاق می‌افتد؛ اما به‌هرحال این کار را کردی.»

ریچسون بیان کرد که این تجربه غیرعادی نیست و به‌دفعات در موقعیت‌های «وحشتناکی» قرار گرفته که «هدف آزار جنسی» بوده است. این تجارب باعث می‌شوند که با زنان «کاملاً همدردی» کند:«تصور کنید که چقدر باید وحشتناک باشد.»

ریچسون یادآوری کرد که روزی 20 ساعت کارکردن در چند پروژه او را دچار یک افسردگی عمیق می‌کند:«از ناکامی و خستگی سرگشته بودم و به جایی رسیدم که چند هفته از تختخواب بیرون نمی‌آمدم. همسرم و بچه‌هایم نگران بودند و من پریشانی را در چشم‌هایشان می‌دیدم. هیچ‌کس نمی‌دانست چه مشکلی پیش‌آمده.»

او گفت که پسران 11، 10 و 8 ساله‌اش الهام‌بخش او بودند و از اقدام به خودکشی نجاتش داده‌اند:«به‌آرامی از من خواستند که این کار را نکنم، و گفتند دوست دارند که زنده در کنارشان و بخشی از زندگی‌شان باشم.»

ریچسون چندین بار به بازی در نقش «بتمن» ابراز تمایل کرده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://faalchi.com/d/2lpkk3

پربیننده ترین




اخبار داغ