فرامرز محرابی

تجاوز دندانپزشک شیطان صفت ایرانی به ۵ دختر جوان +تصاویر متجاوز

یک دندان‌پزشک به جرم تجاوز به چند زن بعد از مسموم کردن آنها در دادگاه مجرم شناخته شد.
1403/06/15 12:32
کد خبر: 1673
تجاوز دندانپزشک شیطان صفت ایرانی به ۵ دختر جوان +تصاویر متجاوز

یک دندان‌پزشک به جرم تجاوز به چند زن پس از مسموم کردن آن‌ها با خوراندن نوشیدنی‌ آلوده به مواد مخدر در دادگاه پرت، پایتخت ایالت استرالیای غربی، متهم شناخته شد.

حکم نهایی دندانپزشک متجاوز ایرانی در استرالیا صادر شد | فرامرز محرابی کیست؟

این دندان‌پزشک جوان که فرامرز محرابی نام دارد، پس از آشنایی و ریختن طرح دوستی با قربانیان خود از طریق شبکه‌های مجازی دوست‌یابی، آن‌ها را به ملاقات حضوری در بار یا خانه خود دعوت کرده و در جریان همین دیدارها، قربانیان را ابتدا با خوردن نوشیدنی آلوده بیهوش کرده و سپس مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

روز گذشته آقای محرابی در دادگاه پرت به ارتکاب 24 مورد جرم از جمله تجاوز جنسی به 5 زن بین 18 تا 24 ساله محکوم شد. او با قربانیان خود به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن‌های دوست‌یابی تیندر و بامبل آشنا شده بود.

در جریان چهار هفته محاکمه محرابی 34 ساله، فیلمی از وی در دادگاه به نمایش درآمد که در آن نحوه ریختن مواد مخدر به داخل نوشیدنی یکی از قربانیان در حالی که وی در سرویس بهداشتی بود، نشان داده می‌شد.

یکی دیگر از اتهامات آقای محرابی فشردن گردن یکی از قربانیان و دست دادن حالت خفگی به وی عنوان شده است.

محرابی ادعا کرد که استفاده از مواد مخدر و تجاوز جنسی با رضایت طرف مقابل صورت گرفته است. اما دادگاه بنا به دلایلی از جمله سابقه این فرد در بیان اعترافات کذب، این دلیل را قانع‌ کننده ندانست.

محرابی اعتراف کرد که در برنامه‌های دوستیابی، آنچه درباره سن، قد و زندگی با والدینش گفته، واقعیت نداشت. 

فرامرز محرابی به ازاء هر مورد اتهام تجاوز جنسی به 14 سال زندان متهم شده و در هفدهم ماه دسامبر حکم محکومیت وی صادر خواهد شد.

تحقیقات بیشتر پیرامون این پرونده در جریان بوده و کاراگاهان پلیس از کسانی که اطلاعاتی در این مورد یا موارد مشابه دارند، تقاضا کرد تا از طریق شماره 000 333 1800 یا وبسایت www.crimestopperswa.com.au با مرکز جلوگیری از وقوع جرم تماس حاصل کنند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://faalchi.com/d/36by72

پربیننده ترین




اخبار داغ