نتانیاهو در حمله موشکی ایران به اسرائیل راهی بیمارستان شد

فوری / حمله موشکی ایران و ترس نتانیاهو که او را راهی بیمارستان کرد/ نتانیاهو در حمله موشکی ایران به اسرائیل در اثر شوک عصبی راهی بیمارستان شد

یک نویسنده تاریخ گفت: نتانیاهو در پی عوارض ناشی از فشار عصبی موشک‌باران سپاه که با دسته‌ای از موشک‌های هایپرسونیک، کروز و بالستیک انجام شد، در یک بیمارستان بستری شد، این اتفاق نشان از تاثیر قدرت بازدارندگی ایران دارد.
1403/07/15 11:30
کد خبر: 5004
فوری / حمله موشکی ایران و ترس نتانیاهو  که او را راهی بیمارستان کرد/ نتانیاهو  در حمله موشکی ایران به اسرائیل در اثر شوک عصبی راهی بیمارستان شد

 نتانیاهو راهی بیمارستان شد : خسرو معتضد به تشریح موقعیت رژیم صهیونیستی در برابر ایران به خصوص پس از عملیات وعده صادق ۲ پرداخت و گفت: هنر استراتژیست‌ها و ژنرال‌های دوره دیده اسراییلی «بزن و در برو» ست و مطمئن باشید به جنگ ایران نمی‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: سوابق و تاریخ قوم یهود از بدو پیدایش تاکنون نشان می‌دهد قومی ذاتا جنگجو و بد ذات هستند. بدترین تیره قوم یهود صهیونیست‌ها هستند که  ۹۰ سال سابقه جنگ و خونریزی دارند. با این حال اسراییلی‌ها عقلایی دارند که استراتژی «جنگ برتر» را انتخاب می‌کنند؛ یعنی خودشان را جاهایی درگیر جنگ می‌کنند که مطمئن باشند پیروز می‌شوند و مطمئن باشید با ایران نمی‌جنگند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://faalchi.com/d/39oex3

پربیننده ترین




اخبار داغ