وام ازدواج | ثبت نام وام ازدواج | شرایط دریافت وام ازدواج

خبرخوش برای گیرندگان وام ازدواج | اعلام زمان آغاز به کار سامانه تسهیلات وام ازدواج برای ثبت نام وام گیرندگان

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون با رییس بانک مرکزی گفت: در جلسه امروز مقرر شد که تا یک هفته‌ آینده سامانه تسهیلات ⁧ازدواج⁩ بازگشایی شود
1403/06/28 14:05
کد خبر: 2780
خبرخوش برای گیرندگان وام ازدواج | اعلام زمان آغاز به کار سامانه تسهیلات وام ازدواج برای ثبت نام وام گیرندگان

وام ازدواج | رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون با رییس بانک مرکزی گفت: در جلسه امروز مقرر شد که تا یک هفته‌ آینده سامانه تسهیلات ⁧ازدواج⁩ بازگشایی شود.

نصرالله پژمان‌فر با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر به ارائه توضیحاتی درباره جلسه امروز کمیسیون اصل نود با محمدرضا فرزین رییس بانک مرکزی پرداخت و نوشت:

«در جلسه امروز کمیسیون ⁧اصل۹۰⁩ با رئیس‌ کل بانک‌ مرکزی و مدیران بانکی مصوب شد، تا یک هفته‌ آینده سامانه تسهیلات ⁧ازدواج⁩ بازگشایی شود.

همچنین منابع و مصارف تسهیلات قرض‌الحسنه تکلیفی و غیرتکلیفی و سهم بانک‌های دولتی و خصوصی در تسهیلات تکلیفی بصورت شفاف از سوی بانک مرکزی اعلام‌ گردد.

همچنین کارگروه مشترکی جهت شناسایی منابع جدید بانک‌ها جهت ارائه تسهیلات به کلیه متقاضیان واجد شرایط تصمیم سوم جلسه بود.» پژمان‌فر در این مطلب از دو هشتگ «وام ازدواج» و «وام فرزندآوری» استفاده کرد.

ایسنا




کپی لینک کوتاه خبر: https://faalchi.com/d/3eaz62

پربیننده ترین




اخبار داغ