حمید حامی | آ هنگ های حمید حامی | کنسرت حمید حامی

بازگشت ناگهانی خواننده محبوب ایرانی بعد سال ها به ایران طرفدارانش را شوکه کرد+ عکس

حمید حامی خواننده مشهور ایرانی پس از مدتی که به کشور کانادا مهاجرت کرده بود به طور ناگهانی به ایران بازگشت.
1403/06/26 08:43
کد خبر: 2520
بازگشت ناگهانی خواننده محبوب  ایرانی بعد سال ها به ایران طرفدارانش را شوکه کرد+ عکس

حمید حامی کانادا را به مقصد ایران ترک کرد

حمیدرضا حامی :  با نام هنری حامی یا حامی شریف از خوانندگان محبوب پاپ است که چندی پیش خبر مهاجرت او از ایران تیتر اول رسانه ها شد. خواننده آهنگ دلم گرفت ای هم نفس، به تازگی با انتشار ویدیویی از خود اعلام کرد که به ایران بازگشته و به زودی درباره مسائل پشت پرده کنسرت‌هایش در کانادا و برخی اتفاقات، افشاگری خواهد کرد.

حمید حامی

 

خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران که چندی پیش به کانادا مهاجرت کرده بود، با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش چنین گفت:

من الان ایران هستم کنار دریای زیبای خزر و چند روزی هست که اومدم ایران فعلا شمالم و میام تهران که به کارهام برسم، از جمله انجام یک مصاحبه طولانی که مربوط میشه به اتفاقاتی که در کشور کانادا برام افتاد با جزئیات و چیزی که شما از من می پرسید همیشه درباره این سفر براتون توضیح خواهم داد.

دوست دارم در مورد برنامه هایی که طی مدتی که ایران هستم براتون توضیح بدم از جمله انتشار آلبوم شَک، احتمالا اجرای کنسرت در تهران و بعضی از شهرها.

حمید حامی

بازگشت حمید حامی خواننده از کانادا

کلاهبرداری از حمید حامی در کانادا ؟!

گفته می شود حمید حامی در کانادا گیر یک تهیه کننده کلاهبردار افتاده و به زودی درباره مسائل پشت پرده کنسرت‌هایش در کانادا و برخی اتفاقات، افشاگری کرده و به این حدس و گمان ها پایان خواهد داد.

بیوگرافی حمید حامی خواننده

حمیدرضا حامی در 14 خرداد 1355 در تهران و محله دهکده المپیک به دنیا آمد. او در دوران سربازی با برادرزاده علی شاه حسینی کارگردان آشنا شد و ایشان او را به «فریبرز لاچینی» (موسیقیدان) معرفی کرد.

حامی نخستین آلبوم رسمی خود را با نام «حامی» به آهنگسازی محمدرضا چراغعلی در سال 1379 وارد بازار کرد. او با موسیقی‌دانانی همچون بابک بیات، مجید انتظامی، ناصر چشم‌آذر، محمدرضا چراغعلی، شاهین فرهت و … همکاری داشته و خواننده فیلم‌های سینمایی نظیر سام و نرگس، گل یخ، هدف اصلی و در مجموعه‌های تلویزیونی مردان کوچک، جوانی، سلام و با من حرف بزن بوده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://faalchi.com/d/3wdw62

پربیننده ترین




اخبار داغ