بخشیدگی جرایم بیمه شخص ثالث

"بخشودگی کامل جرایم بیمه شخص ثالث تا پایان تابستان ۱۴۰۳ تمدید شد"

با تصمیم جدید بیمه مرکزی، مالکان خودروها تا پایان تابستان ۱۴۰۳ فرصت دارند بدون پرداخت جرایم دیرکرد، بیمه شخص ثالث خود را تمدید کنند. این اقدام با هدف کاهش فشار اقتصادی بر مردم و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور اجرا می‌شود.
1403/06/21 14:40
کد خبر: 2185
"بخشودگی کامل جرایم بیمه شخص ثالث تا پایان تابستان ۱۴۰۳ تمدید شد"

بخشودگی کامل جرایم بیمه شخص ثالث : طرح بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث از ۲ تا ۳۱ شهریور به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اجرا می‌شود. در این مدت، تمامی دارندگان وسایل نقلیه در سراسر کشور می‌توانند بدون پرداخت جریمه دیرکرد، بیمه شخص ثالث خود را تمدید کنند. این طرح فرصتی مناسب برای افرادی است که بیمه‌نامه‌های آن‌ها منقضی شده است تا بدون پرداخت هزینه‌های اضافی، مجدداً بیمه خود را فعال کنند.

 

جزئیات طرح:

·        زمان اجرا: ۲ تا ۳۱ شهریور

·        مناسبت: ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

·        مخاطبان: تمامی دارندگان وسایل نقلیه شامل خودروها و موتورسیکلت‌ها

دلایل اهمیت این طرح:

·        بیش از ۸۰ درصد موتورسواران در کشور فاقد بیمه شخص ثالث هستند که این مسئله می‌تواند در صورت وقوع حوادث، مشکلات جدی مالی و قانونی را به همراه داشته باشد.

·        عدم تمدید به‌موقع بیمه شخص ثالث ممکن است منجر به توقیف وسیله نقلیه، عدم صدور کارت سوخت و مشکلات در فروش و تعویض پلاک شود.

نرخ جریمه‌های روزانه در صورت عدم تمدید بیمه:

·        خودرو سواری: بین ۱۱ تا ۱۷ هزار تومان به ازای هر روز

·        موتورسیکلت: بین ۲ تا ۴ هزار تومان به ازای هر روز

·        بارکش: بین ۱۳ تا ۳۳ هزار تومان به ازای هر روز

تخفیف ویژه تمدید بیمه:

با تمدید بیمه شخص ثالث از طریق بیمه‌دات‌کام، علاوه بر بهره‌مندی از بخشودگی جرایم دیرکرد، می‌توانید از تخفیف ۱۲ درصدی نیز برخوردار شوید. خدمات بیمه‌دات‌کام شامل خرید اینترنتی سریع و آسان، صدور آنی بیمه‌نامه، ارسال رایگان و پشتیبانی ۲۴ ساعته است که تجربه‌ای مطمئن و راحت را برای مشتریان فراهم می‌کند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://faalchi.com/d/4mmd84

پربیننده ترین




اخبار داغ