خودرو کیا K5 توربو | خرید خودرو کیا K5 توربو | قیمت خودرو کیا K5 توربو

پیش‌فروش خودرو کیا K5 توربو آغاز شد | جدول فروش و قیمت کیا خودرو

شرایط فروش کیا K5 توربو ویژه آبان ماه سال ۱۴۰۳ اعلام شد با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
1403/08/01 18:27
کد خبر: 6454
پیش‌فروش خودرو کیا K5 توربو آغاز شد | جدول فروش و قیمت کیا خودرو

شرایط فروش کیا K5 توربو ویژه آبان ماه سال ۱۴۰۳ اعلام شد. شرکت کوشا خودرو در دور جدید واردات محصولات متنوعی از برند کیا را برای حضور در بازار ایران حاضر کرده است. در میان خودروهای وارداتی این شرکت شاهد محصولاتی از دو کلاس بدنه محبوب یعنی سدان و کراس اوور نیز هستیم.

این شرکت در عرضه اخیر سامانه یکپارچه علاوه بر اسپورتیج لانگ، قرار است کیا K5 توربو را نیز به فروش برساند تا علاقه مندان به خرید این خودرو بتوانند آن را از سامانه خریداری کنند.

شرکت کوشا خودرو در آخرین عرضه سامانه یکپارچه قصد دارد کیا K5 توربو را با قیمت پایه ۲,۱۵۴,۳۷۰,۰۰۰ تومان و قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان به فروش برساند.

نام خودرو کیا K5 توربو
قیمت پایه ۲,۱۵۴,۳۷۰,۰۰۰
قیمت نهایی ۲,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰

 

۱- طبق اطلاعیه جدید سایت سامانه یکپارچه، کلیه افراد واجد شرایط در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت)، می توانند تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۵ /۰۸ /۱۴۰۳ یکی از حساب های خود را وکالتی کنند و با بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، امکان ثبت نام خودرو را به خود اختصاص دهند.

۲- ثبت نام خودروهای عرضه شده نیز از چهار شنبه ۲ /۰۸ /۱۴۰۳ آغاز می شود و تا پایان روز دوشنبه ۷ /۰۸ /۱۴۰۳ امکان ثبت نام برای واجدین شرایط جدید وجود خواهد داشت.

۳- لازم به ذکر است که جهت ثبت نام خودرو در سامانه باید ۲۴ ساعت از وکالتی کردن حساب ها بگذرد تا سامانه اجازه ثبت نام به متقاضی را بدهد.

۴- شرط پلاک فعال نیز برای ثبت نام کنندگان این گونه است که در صورت دارا بودن خودرویی با عمر زیر ۵ سال امکان ثبت نام برای شخص وجود ندارد. به بیانی دیگر خودرویی که پلاک فرد بر روی آن نصب است باید عمرش بیش از ۵ سال باشد (مدل خودرو پایین تر از ۱۳۹۸ یا ۲۰۱۹).

۵- آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه ارسال به خودرو ساز و یا رزرو را مشاهده می‌نمایند، در این مرحله امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت.

مشخصات کیا K5 توربو

کیا K5 وارداتی در بخش قوای محرکه و مشخصات فنی زیر کاپوت خود به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربوشارژ با سیستم پاشش سوخت مستقیم مجهز شده است که حداکثر می تواند ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این قدرت از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود.

از مهم ترین امکانات و آپشن های K5 توربو که در نسخه قبلی شاهد آن ها نبودیم می توان به کروز کنترل تطبیقی، هشدار تصادف از جلو، رادار نقطه کور، رادار بین خطوط، گرم کن فرمان، حالت های رانندگی، ۶ ایربگ، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی JBL و … اشاره کرد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://faalchi.com/d/4baxd3

پربیننده ترین




اخبار داغ