اعلام هواشناسی | آب و هوا | سازمان هواشناسی

اعلام هواشناسی برای تهرانی ها تا آخر هفته

اداره کل هواشناسی استان تهران با اعلام آخرین وضعیت آب و هوای پایتخت پیش بینی چند روز آینده این سازمان را برای تهران اعلام کرد.
1403/06/28 04:45
کد خبر: 2710
اعلام هواشناسی برای تهرانی ها تا آخر هفته

پیش بینی هواشناسی برای تهران

بر اساس بررسی الگوهای همدیدی و نقشه‌های پیش‌یابی برای آسمان استان تهران در امروز (26 شهریورماه)، وضعیتی نیمه ابری همراه با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، و گاهی رگبار و رعد و برق به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

 

در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (28 و 29 شهریورماه) با عبور یک موج ضعیف از منطقه، آسمان نیمه ابری خواهد بود، ضمن اینکه وزش باد، رگبارهای پراکنده باران در ارتفاعات و احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک در نواحی غربی و جنوبی نیز محتمل است.

آسمان در روزهای سه‌شنبه و جمعه (27 و 30 شهریورماه) عمدتاً صاف تا نیمه ابری خواهد بود و در برخی ساعات با افزایش باد در مناطق پر تردد شهری، احتمال وقوع غبار رقیق محلی و کاهش کیفیت هوا، همراه با افزایش نسبی برخی آلاینده‌ها به‌ویژه ازن و ذرات معلق کوچک‌تر از 2.5 میکرون وجود دارد.

به‌طور کلی از سه‌شنبه تا چهارشنبه شرایط افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین و فرودگاه امام خمینی با دمای حداکثری 31 درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین ایستگاه استان در 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

برای فردا (27 شهریورماه)، آسمان تهران صاف تا کمی ابری و در بعدازظهر با افزایش باد همراه خواهد بود و دما در محدوده 21 درجه برای حداقل و 30 درجه برای حداکثر پیش‌بینی می‌شود. همچنین در روز چهارشنبه (28 شهریورماه)، وضعیت آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، از بعدازظهر با افزایش باد و گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، با دمای حداقل 19 و حداکثر 31 درجه سانتی‌گراد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://faalchi.com/d/4jxgo3

پربیننده ترین




اخبار داغ