فال شمع | فال شمع روزانه | فال شمع امروز

فال شمع دوشنبه 16 مهر 1403 / برکت به کسب و کارتان سرازیر می شود...

فال شمع امروز دوشنبه 16 مهر 1403 را در این صفحه بخوانید.
1403/07/14 16:07
کد خبر: 4664
فال شمع دوشنبه 16 مهر 1403 / برکت به کسب و کارتان سرازیر می شود...

فال شمع | آیا به خواندن فال شمع روزانه خود اهمیت می دهید؟ فال روزانه شمع امروز شما چه می گوید؟ فال عشق، فال شمع، فال انبیا، فال شمع درباره زندگی روزمره شما چه می گوید؟ آیا برای پیدا کردن فال روزانه خود در سایت های مختلف به جستجو می پردازید؟ دیگر نیازی نیست این کار را انجام دهید. ما هر روز مطالب فال روزانه شما را منتشر می کنیم.

تجاوز 51 مرد به زن 71 ساله موقع بیهوشی | شوهرش آنها را اجیر کرده بود...

متولدین فروردین

متولدین فروردین: برای رسیدن به مقصود نیاز به از خود گذشتن و فداکاری است. برکت به کسب و کارتان سرازیر می شود و سود هنگفتی به دست خواهید آورد. از دغل بازی و فریب مردم دوری کنید و در تجارت تقوی پیشه کنید تا روزی پربرکتی داشته باشید.

متولدین اردیبهشت

اعتماد بیش از اندازه به فردی باعث شده دچار خسران شده و آسیب ببینید. ظاهربینی شما دلیل این مسئله است و پشیمانی سودی نخواهد داشت. از دروغ و فریب دیگران حذر کنید که راه به جایی نخواهید برد.

متولدین خرداد

دچار غم و اندوه فراوانی شده اید و اتفاق ناگواری باعث شده شب و روزتان در فکر حل مشکل باشید اما گویا هیچ امیدی به خارج شدن از این وضعیت نیست. امید خود را از دست ندهید حتی در بدترین شرایط.

متولدین تیر

همواره چشم به کمک دیگران می دوزید و منتظر هستید تا با یاری آن ها در کارها موفق شوید. دچار سرگردانی شده اید اما بهتر است برای حل مشکلات و پیدا کردن راه درست از استعدادهای ذاتی خود بهره گیرید.

متولدین مرداد

همای سعادت روی شانه های شما نشسته و همه چیز به کام شماست. آینده خوبی در انتظارتان است و و همیشه موفق هستید. این پیروزی ها نتیجه توانایی ها و استعداد خودتان است اما دچار کبر و غرور نشوید و مراقب باشید که دشمنان در کمین هستند و ممکن است باعث شوند به راه خطا بروید.

متولدین شهریور

ناامیدی بدترین انتخابی است که در شرایط سخت زندگی می توانید داشته باشید! زندگی خوشی و ناخوشی دارد و از روزهای سخت گریزی نیست. از رحمت خداوند ناامید نشوید که همیشه همراه شماست.

متولدین مهر

خودتان را اسیر صورت و ظاهر خوشی های دنیا نکنید. بسیاری از ظواهر صرفا پوسته زیبا هستند و چیزی که در دل پوسته قرار دارد ممکن است به زیبایی ظاهرش نباشد. فریب آن را نخورید و به جای صورت در پی سیرت باشید و باطن را زیبا کنید.

متولدین آبان

شک و تردید را کنار بگذارید و آنقدر مته به خشخاش نزنید! گله و شکایت از مشکلات هیچ دردی را درمان نخواهد کرد. سعی کنید واقع بین بوده و از دوستان صدیق خود کمک بگیرید تا موفق شوید.

متولدین آذر

عشق به خداوند و توکل و ایمان به او کافیست تا از قعر به اوج مکنت و شوکت برسید.

متولدین دی

در امور زندگی و کار میانه رو باشید و هیچگاه از تعادل خارج نشوید که عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت. برای حفظ پیمانی که با دیگران دارید پای خود را فراتر از حد و حدود خودتان نگذارید.

متولدین بهمن

کبر و غرور را کنار بگذارید و چشم حقارت به دیگران ندوزید تا زندگی سرشار از آرامش را تجربه کرده و تنی سالم داشته باشید. قدر همسرتان را بدانید که در دنیا نظیر ندارد! او را از عشق و مهر خود سیراب کنید.

متولدین اسفند

قصد انجام کاری را دارید، بهتر است با دیگران مشورت کرده تا بعدا پشیمان نشوید. ظاهربینی کار دست شما داده و مشکلاتی ایجاد خواهد شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://faalchi.com/d/4pd9d4

پربیننده ترین




اخبار داغ