لوازم خانگی | سرخ کن بدون روغن فیلیپس

لو رفتن معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس + توضیحات

برخلاف تعریف و تمجیدهای فراوان از کیفیت پخت هواپز فیلیپس، باید بگوییم که معایب سرخ کن فیلیپس نیز در چند بخش مشهود است. هواپزهای فیلیپس در سایزبندی و طراحی‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند اما متاسفانه مدل‌های پرطرفدار و جاافتاده این برند، در مقایسه با سری‌های جدید، از سطح کیفی پایین‌تری برخوردارند.
1403/06/30 07:36
کد خبر: 2943
لو رفتن معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس  + توضیحات

سرخ کن بدون روغن : ابتدایی‌ترین فاکتور در این دستگاه‌ها که توجه چندانی به استحکام آن نشده است، ساخت بدنه خارجی اکثر هواپزها است.

 

در واقع با مقایسه مدل‌های فیلیپس با سایر برندهای مطرح، به این نتیجه میرسیم که دوام و استحکام بدنه در سایر برندهای معتبر، تا حدودی بهتر از این برند محبوب هلندی هستند.

 

مورد دیگری که در ادامه توضیح می‌دهیم مربوط به بخش سبد دستگاه بوده که همواره حواشی حول محور کیفیت و سلامت این بخش بسیار زیاد است.

هواپزهای فیلیپس در سایزبندی و طراحی‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند اما متاسفانه مدل‌های پرطرفدار و جاافتاده این برند، در مقایسه با سری‌های جدید، از سطح کیفی پایین‌تری برخوردارند.

 

از این رو لازم است با بررسی مشخصات کامل ظاهری و فنی و همچنین قیمت سرخ کن فیلیپس، نسبت به انتخاب دستگاه مطلوب اقدام بفرمایید.

 

آیا سرخ کن بدون روغن فیلیپس ضرر دارد؟

پاسخ به این سوال ارتباط مستقیم با نحوه استفاده و نگه داری شما از دستگاه هواپز دارد. یکی از شایع‌ترین مواردی که ممکن است باعث آسیب رسانی به سلامت مواد غذایی در هنگام پخت شود، از بین رفتن لایه‌های تفلون سبد سرخ کن می‌باشد.

 

درواقع به دلیل استفاده نامناسب در هنگام پخت یا شستشوی سبد، لایه‌های تفلون از بین رفته و باعث می‌شود مواد غذایی در دمای بالا با آلومینیوم برخورد کنند.

 

البته ناگفته نماند که یکی از معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس، ضخامت پایین‌تر سبد در مقایسه با سایر برندهای مطرح مانند تفال و یا نینجا می‌باشد.

 

از این رو لازم است شستشوی این بخش را به سیوه اقلام نرم صورت دهید و هرگز از اقلام فلزی مانند قاشق، در هنگام پخت استفاده نکنید.

 

آیا سرخ کن بدون روغن فیلیپس سرطان زاست؟

تفلون PTFE استفاده شده در لایه‌های خارجی سبد هواپز فیلیپس، استانداردهای سلامت و بهداشت جهانی را رعایت کرده و درصورت نگه داری صحیح، هیچ گونه خاصیت سرطانی از خود ندارد.

 

همچنین همواره سعی داشته باشید محفظه داخلی مخزن را تمیز نگه داشته و قسمت‌های نزدیک به المنت گرمادهی را ضدعفونی کنید.

 

این کار علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه، باعث حفظ طعم اصلی هر غذا و افزایش سطح سلامتی سرخ کن خواهد شد.

 

اخیرا حواشی حول محور بروز خاصیت سرطانی در دمای بالای 220 درجه در سرخ کن فیلیپس در فضای مجازی ایجاد شده بود که باعث شد عده‌ای از خرید این محصولات سر باز زنند.

 

کدام مدل‌های هواپز فیلیپس کیفیت بهتری دارند؟

در سری‌های Family size این برند که شامل دستگاه‌های بالاتر از 7 لیتر می‌شوند، کیفیت ساخت بدنه و همچنین ضخامت سبدهای پخت بالاتر بوده و از این حیث ارزش خرید بالاتری دارند.

 

استفاده از لایه‌های مقاوم‌تر و طراحی برخی مدل‌ها با بدنه پلاستیکی فشرده، باعث افزایش سطح کیفی این محصولات در بخش بدنه خارجی شد.

 

سرخ کن اورجینال فیلیپس را از کجا تهیه کنیم؟

این روزها هواپزهای فیلیپس در هر شهر و شهرستانی در فروشگاه‌های لوازم خانگی مشاهده می‌شوند. اما متاسفانه با افزایش تقاضا برای این محصولات، سری‌های تقلبی و های کپی آن نیز وارد بازار ایران شدند و خرید را برای مشتریان با چالش‌هایی مواجه کردند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://faalchi.com/d/4vdq64

پربیننده ترین




اخبار داغ